czwartek, 19 marca 2015

Dlaczego znów blog? Dlaczego ja?

Cześć Wam kochane ludki! ;)

W Nieokiełznanym Lesie XXI wieku, kiedy 78 dzień roku gdzieś tam widnieje na kalendarzu w kuchni.

Właśnie, XXI wiek. Trzeba przyznać, że jest to okres, gdzie główną drogą porozumiewania się jest internet i tak zwane "social media". Mamy do dyspozycji facebooka, instagrama, aska i często nasze konta widnieją na wielu innych tego typu stronach. Moje również.
Nie przychodzę tutaj reklamować innych swoich stron, bo nie to jest moim celem. Pojawiłam się na bloggerze (swoją drogą, nie po raz pierwszy), aby czasem naskrobać coś, co może wzbudzi w Was jakieś uczucia.

Nie wymagam od Was tego, że będziecie mnie ciągle chwalić i sypać uśmieszkami.
Swoimi przemyśleniami na tematy zahaczające o totalnie różne tematy, chcę wytworzyć w ludziach, którzy mam nadzieję się tutaj pojawią, pragnienie wyrażania swojego zdania.

Każdy człowiek, nawet ten żyjący w dobie powszechnej elektroniki, nie jest maszyną, której mózgiem ktoś steruje. Sam możesz decydować o tym, co czytasz, oglądasz i robisz oraz dowolnie ocenić osobę, która to tworzy. Mam więc nadzieję, że "Nieokiełznany Milowy Las" zyska choć kilka osób, które będą na tyle odważne, by go ocenić i wkręcić się w niego na tyle, na ile to możliwe.

        Dziś, tworząc właśnie tę notkę na swoim niedawno stworzonym blogu, nie chciałam zanudzać Was poważnymi tematami, czy pisać "czegoś" o sobie, bo nie o to mi tutaj chodzi.
Cóż, więc chyba jedyne co pozostało mi napisać...

To witam u mnie! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz